Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under april 2011

Av Nilsson - 30 april 2011 23:52

Tjena Tjena
Idag så va jag med världens bästa Karolina och vi baka negerbollstårta, den blev skit grym!! hahaha
Bilder:
  Fin tårta !!!
  Stålt bagare !!!! <333
Sen så kom Nettan & Kim så vi gick och kolla på brasan/elden och sen så gick vi och åt på Bella Rosa när klockan var typ 23:00,
världens godaste mat där ju!!
Ni som inte har vare där.... Gå dit !!!!

Och det var ju inge kalt när vi skulle gå hem nej...!!

Men aja...
Puss puss <333


Av Nilsson - 29 april 2011 22:54

Tjena Tjena, klockan är ju snart 23:30 och jag vill gå och lägge mig men jag är ju inge trött? Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta stora problem!? Och så finns det ju inga fölk som är sociala.....
Men men, idag så åkte jag ju med mormor till stugan så vi grejsade lite och sen så fikade vi på Esters-kafe. Mumsigt !!!
När jag kom hem så var det ju självklart ingen hemma och jag hade ju ingen nyckel med mig så jag var ju lixom utlåst....
Först så ringde jag mamma:
Jag: Var är du?
Mamma: Jag är på Coop !
Jag: aha,, när kommer du hem då?
Mamma: Vet inte dröjer nog ett tag för jag ska handla lite mer...
Jag: Jaha, för jag är ju utlåst !!!!
Mamma: Men du får väl vänta tills jag kommer hem eller så går du till Simon och lånar hanns nyckel...!
Jag: Nja, jag väntar nog...
__________________________
Lite senare så ringde jag till pappa så han kom hem och låste upp åt mig. Visst är han väl för gullig min pappa? hihi   
Senare så va jag med Linne och vi cykla vilse i säffle.
Hur kan man lyckas..? Vi borde nog skaffa GPS på våra cyklar. hahaha!!   
Inatt så sover Simon över med Johannes, ska bli kul och se hur mkt dom har söve inatt. hihi nedå!
Imorgon så blire och va med den bästa Karolina!!
Och så kanske min syster och Kim kommer senare på dagen,

blir väl och kolla på den där brasen,, är den imöra???
Oj det blev ett långt inlägg nu, men aja
Hejsvejs <333
 

Av Nilsson - 29 april 2011 11:05

HejHej idag tänkte jag att jag bloggar innan jag åker med mormor till stugan!   
Som ni vet så blev det K-stad igår, köpte mig en halsduk haha!!
Känner mig lite könstig som köpte en halsduk i April när det snart är sommar lixom.... Men aja jag är ju lite könstig som ni vet...   
Och så fick jag en ny data-stol från ikea, och ny kudde och ett nytt täcke i det täcke va det typ dubbeltäcke, ett för sommaren och ett för vintern!! Så  jag tog det för vintern (är lite frusen av mig.)
Sen så blev det ett par nya sängkläder, kösta bara 29:-
superbilligt!! Och en ny kruka till fönstret och lite annat!
Men jag hade ialla fall en grym dag med den bästa mamman man kan få!!!
Och när vi åkte hem så götta vi oss med en choklad-muffins från Donken. götti gött gött

 Kyss <333

Av Nilsson - 28 april 2011 12:08

Hejsan jag får väl dra samma ursäckt igen då...
Har lixom inte årka,hunnit eller lust.
Men jag är ju så taskig för det är ju fölk som fortfarande läser den ju, måste bli ganska tråkigt och läsa samma inlägg tusen gånger.  
               _________________________________
Idag så kanske jag drar till K-stad med min kära mamma  
Kunnde ju inte följa med förra gången.... som jag skrev i ett annat inlägg!!
Där så ska jag köpa en ny data-stol på IKEA och ett nytt sänglakarn om jag hitter något snyggt.
Sen så blire väl och gå in på Bergvik eller så åker vi in till stan.
Men jag vet ju inte om vi åker in idag annars blire i möra.

 Kyss <333  

Av Nilsson - 22 april 2011 22:13

Hejhej förlåt för dålig uppdatering!
Ååå så gött det va å va hemma idag när jag igentligen skulle ha vare i skolan,, men det är ju lixom röd dag idag (tror jag)   
Idag så var jag hos min kära mormor på lite Påsk-midda!! GottiGottGott...!!!
Imorgon händer väl inte så mkt, blir väl bara och "leka"/va med grannens barnbarn.
Och juste jag färja ju håre idag också,, blev facktist ganska nöjd!
                   
Puss <33

Av Nilsson - 19 april 2011 19:50

Hejhej igen, förlåt en gång till för att jag inte har blogga på jätte länge!!
Men i alla fall så har det inte hänt så mkt så jag har lixom inte haft något och blogga om.
Idag så träffade vi en jätte gullig katt som vi gosa lite med, och så klätra han upp i våran gran så jag stog där nere som en fån-tratt och försökte locka ner henne,
men det gick sådär kan jag ju säga då.
Hon satt där upp och jama, men hon va lite elka också...
Hon stoppa in tassen i fågelholken!! hahaha   
Och här är en lite söt bild på mig + katten:
  (söt)    
Och så klippte jag mig idag också, blev lite kortare.
För jag hade så slitet hår nu... Och på onsdag eller torsdag ska jag färja håret (mörkare)   
Hitta lite fler fråger som jag ska svara på tänkte jag:

Namn: Nina "Kungen" Lundmark

Kallas för
: Wilma

Stjärntecken:
Vågen

Höger eller vänsterhänt: Höger

Tatueringar
: inga..

Längd
:

Skostorlek
: 36/37

Hårfärg:
 Mörkbrun.. (blir snart mörkare)

Fräknar:
nej!

Önskar du att du bodde någon annan stans?
 Nej 

Tycker du att du är attraktiv?
nja sådär haha

Dricker du? Svar NEJ

Röker du?
Nae de vore en kraftig överdrift!

Vilket schampo använder du?
Det jag har i badrummet, sådeså

Vilken parfym använder du?
Typ inga

Vad är du rädd för? Spindlar och diverse äckelkryp

Gillar du att tvätta
?  NEJ absolut inte!!

Senaste personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Johanna

TV-program du såg?
En unge i minuten   

Favorit
....

Låt:
Massor massor massor massor massor!!

Sak att göra:
Umgås, skratta osv.

Dryck: Typ allt,, förutom sprit :P

Kläder
: Det som jag har på mig

Film: Int så lätt å plocka ut en? Näe, pass.

Antal
...
Gånger ditt hjärta brustit:
Skulle jag ha räkna eller?

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Alla, går lixom fortfarande :D

Gånger ditt namn varit med i tidningen
? Vore riktigt riktigt fränt om jag verkligen visste antalet? Nääe så självupptagen är jag inte.... 

Senaste....
Boken du läste: Öppna ditt hjärta!

Personen du fick e-mail av?
Facebook status säkert

Personen du fick brev av?
Jadu.. de va en bra fråga

Personen du fick sms av?
Vet inte mobilen är i köket

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Tillsammans...? Typ igår tror jag :P

Saken du köpte:
Hårspray 

Vad har du gjort idag?
klippt mig, och fika på Holgers!

Brukar du svära mycket?
Det kan hända, ja.

När stiger du upp på morgonen? Vardagarna: 06:45 Helg:allt från 09:00 till 11:00

Vad har du på dig?
Det som jag skrev där uppe!

Är du glad nu?
Ja då!

Vad dansar du till?
Det skulle jag också vilja veta!

Stockholm är… ?
Sveriges huvudstad, det är sant jag lovar

Göteborg är… ?
en stad där Liseberg ligger!!

Land du vill besöka
? Det är ett gäng, Thailand, USA, Turkiet igen, osvosv....!!

hahaha jaha då har jag gjort det också då!! Så nu ska jag kolla lite tv.
Kyss <333
Av Nilsson - 12 april 2011 18:12

Hej igen!
Mamma sa att hon var ledig idag så då skulle hon och mormor till karlstad.
Och jag bara: Snälla kan inte jag få följa med?
Mamma: Nej för vi ska åka klockan 09:00
Jag: Men kan ni inte vänta tills jag har sluta!?*
Mamma: Men vi ska bara hjälpa farmor och städa!!
Jag: ee,, okej då följer jag inte med <3
Men när mamma kommer hem jo då min sann har dom var inne på IKEA,Bergvik,Rusta och äte på Donken !!!!!
Jag bara: Var det inte ni som BARA skulle städa hos farmor!?
Men aja vi åker väl till Karlstad någon mer gång,, haha x)
Nu så ska jag njuta av min "midda" som idag blev donken blev så avensjuk!! <33
 
Kyss <333

Av Nilsson - 12 april 2011 17:05

Förlåt så jävla mkt för att jag inte har bloggat,, men jag har lixom inte årka och haft någon tid!! Men det känns så taskigt för jag har kolla statistiken och det är ju fölk som läser fortfarande. FÖRLÅT
Men iallafall jag lever fortfarande...!
Som sagt har det inte hänt så mkt....

Kyss <333

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards