Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under juni 2011

Av Nilsson - 19 juni 2011 19:06

Hejsan, nu ska jag blogga om min älskade LINNEA!

Vi har gått i samma klass i 7år men lixom inte fören i 3:an började vi umgås. Och det är inget jag ångrar!! <33

Du är den personen som jag alltid kan prata med, jag kan ringa dig när som hälst och bara börja parata med dig om allt och inget!

Du är den personen som jag litar på och du har båda fötterna på jorden.
Om jag är deppigt böhöver jag bara kolla på dig så får du mig att le och skratta igen. <33

Jag tycker synd om dom som inte har dig som vänn,men jag är lyckligt lottad för jag har dig och jag vill aldrig förlora dig!!.
Du är lixom min andra halva.. <33

Du vet mest om mig och om jag behöver någon så finns du alltid där och tröstar mig och stöttar mig!   JAG ÄLSKAR DIG!!
Jag vill inte förlora dig, för utan dig är jag värkligen ingenting och jag menar värkligen ingenting!!! <333

Du är min bästa vän varken du vill eller inte!

Du är den jag aldrig vill släppa taget om för du är bara min, för jag ÄLSKAR DIG!! <333

Puss på dig!!
             // Din bara din Wilma <33

                       

Av Nilsson - 19 juni 2011 18:38

Hejsan alla glada läsare!

Idag har jag kört bil ;) haha det var jätte roligt och skit grymt, gasa var fan roligast! haha ;o

& så åt jag världens godaste glass, Mcflurry ballerinakladdkaka! mums vad god den va! 
    <333

Sen så har det väl inte hänt så mkt, bara njutit av sommarlovet. Sen så ska jag äta jordgubbar och grädde, SVENSKA!!

Erkänn att du blev sugen!! ;P
Puss & kram
                     

Av Nilsson - 16 juni 2011 21:00

Hej igen alla bloggläsare! Förlåt att jag inte har bloggat på jätte länge!
Men jag har fokuserat på skolan dom sista veckorna/månaderna, så aa...

Men nu ska jag börja blogga igen för jag gick ju ur idag så nu jävlar!!   

Hoppas du är nöjd nu min älskade Karolina?  

Idag var det ju skolavslutning som sagt, och då tog jag massa bilder på min älskade, bästa och grymaste klass!! KOMMER SAKNA ER SÅ MYCKET!!  
(BILDBOMB)
<333

  Så snygg!! <333

    Söta <33

  

Simon blundar! :/ <33 Och jag ser missbildad ut, men den bjuder jag på! ;P

  Söt <3

 

Kommer aldrig glömma dig Camilla <33

  

Och jag kommer aldrig glömma världens bästa klass på hela jorden!! <333 ÄLSKAR ER 6C!!
      

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards