Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under november 2011

-.-

Av Nilsson - 30 november 2011 18:46

Tjaa! Pluggar spanska, grymt lätta glosor vi fick tills imorgon! Tur är väll dee, haha :)
Kommer att ha ett spanska prov nästa torsadag, hoppas att det är lätt! ;)
Ska snart käka lite mat också blir nog spagetti och köttfärssås!  
Årkar värkligen inte med dig längre! 

Puss på er mina sötisar! <3

Av Nilsson - 29 november 2011 16:18

Måste man börja med "hej" i varje inlägg? Kanske trevligast så..   
Hej haha, gör ni där hemma i höstmörkret? Fy vad mörkt det är, kan det inte komma lite snö nu så det lyser upp tillvaron.För det är ju nästan så man får ha på lampan på cykeln när man cyklar hem också, och jag cyklar hem vid tre typ. 
Men iallafall.. i skolan idag så hade jag hemkunskap på elevensval, så då gjorde vi pepparkakshus men det blev inte klart idag för jag måste limma ihop det och det får jag göra nästa gång! 
Vi garnerade det idag (eller vad det heter) mitt blev knas...  :)


Puss <3  

 

Av Nilsson - 27 november 2011 14:13

Hej alla söta! Sorry för kass uppdatering.. har inte brytt mig eller årkat skrivit något!

Idag så äre ju 1:a advetn, bara älskar julen! Har sätt upp en ljusstake och lite grejs.
Vi tände ett ljus idag vid frukosten, första utav fyra! ;)
Men blir kanske och gå ut ikväll och kolla på skyltfönstrena, får se hur det blir för det regna och blåste storm på morgon nu, men jag tror att det har sluta regna nu iallafall!
    Har fått min iphone nu, fick den för några veckor sen.
Men har inte visa er det.. Men är grymt nöjd iallafall!
(Sålde ju jultidningar så jag fick en iphone 4, sålte för ca 10500kr)

Ha en fin söndag och mys lite extra bara för att det är 1:a advent/ Nilsson <3

Av Nilsson - 15 november 2011 21:10

Hej, nu är jag ny duschad och go!    Äntligen så är jag varm.. Har fröse hela dan, det är ju så kalt i vår skola. Men så råkar man hamna breve ett element då dör man ju ut av värmeslag -.-
Så kast! Men aja nu är jag varm och glad.    
Överlycklig lättare sagt! <3

Men imorgon drar jag in till Karlstad med mamma och bror. Blir och shoppa vinterskor och kanske en varm och go dunjacka! Och så skulle jag vilja ha en pälsmössa men vi får se hur det blir med det.

Och så ska jag lämna mina jultidningar till dom i Karlstad, så dom blir nog glada nu när dom äntligen får sina jultidingar! :)
Så blir nog inget bloggande imorgon.. men vi får se om jag hinner slänga upp ett!

Ha en underbar kväll, puss! 

Av Nilsson - 14 november 2011 18:50

Hatar verkligen och skriva rubriker, finns inge värre än och komma på en rubrik till inlägget! -.-
Men iallafall så får jag väll släpa mig här i från och sätta igång med svenskan! Skulle vare inne i torsdag..

Av Nilsson - 14 november 2011 18:33

Hejj, alla måste kolla in det här klippet! Vi sjunger ju så fucking bästa, hahahaha    
 
Vi är ju så seriösa också!  

Av Nilsson - 13 november 2011 20:18

 <3  

Av Nilsson - 13 november 2011 20:03

Så sugen jag blev på popcorn, ska nog ta mig till köket och göra en påse popcorn!  
Underbart! 

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards