Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under december 2011

Av Nilsson - 31 december 2011 21:05

Hej hoppas att ni får en bra kväll med familj och vänner! Min kväll blir att äta en 3-rätters middag och sen vid tolvslaget blir det att dricka champange och skjuta raketer.
Så här ser jag ut idag och upp till vänster kan ni se hur jag gjorde mitt hår.
Vi syns nästa år! GOTT NYTT ÅR PÅ ER <3



 
 
 Puss/ Nilsson <33

.

Av Nilsson - 26 december 2011 14:34

Hej, hoppas ni haft en bra jul och att ni fick det ni önskat er! 
Jag fick iallafall pengar så att jag kan köpa mig en systemkamera som jag har villa ha länge nu och så fick jag mycket mer.
Men jag vet inte vilken jag ska välja, så kan ni hjälpa mig?  
 eller 
-Nikon D3000                       -Canon eos 1100D  
Vilken ska jag välja?? :)

Puss / Nilsson <333

Av Nilsson - 23 december 2011 23:48

Hej allesammans imorgon är det efterlängtade juleaftonen här! Äntligen säger jag bara.
Älskar den härliga julen <3 Så nu ska jag krypa ner i min härliga säng för det är en lång och härlig dag imorgon. Ska bli spännande och se vad man får, hihi :)
Ha en under bar jul imorgon allihopa,

(vet att det står "ar" men det gick inte att skriva "år")   

Pussss <3

Av Nilsson - 21 december 2011 20:12

Tjaoo, nu så har vi äntligen slutat, vi slutade klockan sex idag bara för att  vi skulle få ledigt i morgon och så skulle vi typ gå i något fackel-tåg ut till en kyrka. För det var "mysigare" om det var mörkt.. -.-

Så imorgon blir det kanske och va med någon, ska ner till stan och in på banken och kanske gå och kika i några butiker! Sen blir det till mormor och äta. :)
*För som sakt... jag är ju ledig i morgon då! 

Ska bli sjuk skönt med lov nu, är trött i hela kroppen och har ingen årk till att anstränga mig i skolan.. Så under lovet ska jag vila upp mig, så när skolan börjar så ska det vara en snäll och glad Wilma som kommer tillbaka! Och jag hoppas att alla får ett underbart lov och GOD JUL och GOTT NYTT ÅR på er alla! 
    
 
Inte den finaste bilden och den är tagen med mobilen, men inläggena blir så tråkiga utan bilder så den får duga. :)
Och för er som inte vet så önskar jag mig massa pengar så jag kan köpa mig en systemkamera efter jul!

Pussar och kramar <33 


 

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards