Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under mars 2012

Av Nilsson - 30 mars 2012 22:36

Hej, vet ni vilken underbar tjej som fylde hela 15 år igår??  
-Jo världens bästa Emma! <3 
GRATTIS, hoppas din dag var bäst älskade vän. Du betyder otroligt mycket för mig och det hoppas jag att du vet? Puss på dig älskade, underbara vän!   
     

Av Nilsson - 15 mars 2012 19:44

Hej idag har det varit en vanlig dag i skolan, jag hade spanska-prov och hade en rolig bildlektion. :)
Nu sitter jag vid datorn och pratar i telefon och skypar även samtidigt..
Förut så hittade jag en grymt snggt skal som jag nog ska köpa:
<3    

Finns väll inte så mkt mer att skriva, så vi hörs en annan dag!
  Puss  
 

Av Nilsson - 14 mars 2012 19:29

Tjoo hopp! Idag var det en helt vanlig onsdag i lilla staden, ialla fall för mig. Dagen började med att jag tog mig lite frukost och sen cyklade iväg till skolan, tyvärr så var inte Karro i skolan idag. 
Idag så hade vi ett SO-prov i ord och begrepp, jag svarade på allt och det kändes bra. *stolt* 
Sen så visade även jag, Karin, Linnea, Alice C, Isabelle, Evelynn och Alice A upp en teater i musiken. Karolina skulle även varit med i den men efter som att hon var sjuk så fick vi spel upp den utan henne.. Men det gick det också! 
Efter skolan så skulle jag ge spanska-papper m.m Till henne, men så cykla vi och hämta hennes mapp i skolan istället för att vi skulle kopiar allt utav mig. Så nu kunde även hon träna inför spanska-provet imorgon, som jag också borde göra nu. Men jag tränade efter att jag kom hem förut så jag tror allt sitter nu.. :)

Ni får ha en underbar kväll allihopa, Puss! :*
 

 
Bjuder på lite söta bilder på mig och min underbar vänn, Linnea!      

Av Nilsson - 7 mars 2012 19:45

Min rubriker har inget med mina inlägg att göra! Jag tycker bara att det är lite roligt/fint att skriva lite orlika citat. Och som vanligt så har jag inte bloggat på ett litet tag, sen sist jag bloggat så har det hänt en hel del. Jag har varit i Karlstad på karlas och jag har varit i Karlstad med tjejerna och shoppat och kolla bio, skolan har börjat och jag har möblerat om i rummet men det var ett tag sen, ca en vecka.

Och nu är jag med i veckans blogg på  www.mirandasliv.blogg.se så vi får se om jag blir länkad där. :)
Men nu ska jag se Mästerkockarna, Caio! ;)
   

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards