Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under mars 2011

Av Nilsson - 29 mars 2011 18:09

Hejhej förlåt att jag inte blogga igår!
Men jag va med världens bästa.

Super rolig dag med; Linne,Karro,Julia N och Lina   
Längtar som f*n te helgen!!
Aja men nu måste göra engelska (tråkigt som faan)


Kyss <333     

<3

Av Nilsson - 27 mars 2011 20:48

  = Karro+LinneDenBästa+Wilma

Av Nilsson - 27 mars 2011 19:23

Hejhej igen! Nu så har jag komme hem från en hel dag hos den bästa Emma.
Först så cykla vi till McDonald´s, och där fanns det inte ett enda ledigt bord så vi fick sätta oss inne på köpcentrumet och äta  
Sen så titta vi på film, hahaha  
Och jag fick cykla hem i snöovädret själv!!
(stackars mig?)
Nu så väntar jag bara på att Linne ska ringa så jag för-hoppningssvis får tjata lite med henne och sen blire nog mys med familjen.  
Idag är det ju mästarnas-mästare, väll?
Men börja det inte något bra på tv-4 också!?
Och så kolla jag in på H&M´s webb sida förut;
  
  
  
    

Vill ha Vill ha!!
 
Kyss <333

Av Nilsson - 27 mars 2011 12:46

Hej nu har jag duscha så nu ska jag sticka till Emma!
Tror jag cuklar,, så fint väder nu ju.
Det blev ett blite inlägg nu men jag kanske bloggar mer ikväll.

  Kyss <33

Av Nilsson - 27 mars 2011 10:57

Go morgon eller vad man säger vid den här tiden!?
Måndag = Ledig (Vi har studiedag)
Gött och få va lediga en extra dag  
Idag blire nog att va med den bästa Emma!!  
Men först duschen!! 

Kyss <33

Av Nilsson - 26 mars 2011 19:06

HejHej hittade ett roligt täst;

Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa
Kläder just nu: jeans, huvtröja, vitt linne
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: Bra!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vet inte
Sommarplaner: Sola,bada och va med kompisar <33 m.m
Fisk eller badkruka: Fisk egetnligen, men är rädd för att jag är på väg mot badkruka (Tråkiga jag)
Saft eller alkohol: Saft!
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Soligt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Dator med internet, säng och ombyten
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: Tror jag är lite mitt i mellan,,
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: ??
Tror på liv på andra planeter: någonstanns ja
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: naj
Har du några homosexuella vänner: nej inte som jag vet!
Tror du på mirakel: ja, fast det är inte stor chans
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Ser du dig själv som tolerant mot andra: vet inte
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: det är olika från gång till gång, nu skulle det nog bli bio  
Är du kittlig: JA!!
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? vågen
Rädd för insekter? lite kanske  
Äckligaste insekten: mygg
Största svaghet: skrattanfall
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för andra, vara glad & mig själv rakt igenom
Bästa bok? Pojken i randig pyjamas (han inte läsa ut den men... bra så långt jag han)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Trolla
Vad vill du jobba som? Inredare eller dagisfröken  
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? hamburgare på McDonald´s
Skriver du dagbok? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tror inte det
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för tillfället stökigt, mena nanrs ordning
Gungar du på stolen? ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, tror inte det..
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? knappt
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör  
Anser du att du är stark? till och från
Brukar du sola? Ja, men inte nu på ett bra tag
Vad gör du om du får hicka? håller andan och dricker vatten
Röker du? nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Te ibland...!
Har du en besatthet? Nej

Så blev det när jag hade tråkigt,, haha   

Kyss <33

Av Nilsson - 25 mars 2011 20:00

Hej igen!
Nu är klockan åtta och det är final av Let´s Dance och 101 sätt att åka ur en game show!!
Så nu har jag sätt på mig myskläderna och ska sätta mig i soffan med en filt och en stor påse osbågar!!  
Här är några bilder som jag bjur på;
        

Love it or leave it!
Kyss <33

Av Nilsson - 25 mars 2011 14:29

HejHej idag ska vi ha fråge"stund"
Bara att fråga vad du vill,, något du vill veta om mig?? Så fråga!!

Jag bloggar nog mer i kväll.   
  
 
Kyss! <33

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards