Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under maj 2012

Av Nilsson - 26 maj 2012 13:43

Hej, uräkta för kass uppdatering men det har varit en underbar vecka. Jätte varmt, typ 20 grader.
Därför har jag inte varit inne på datorn och därför har jag inte bloggat något heller.
Men det är lika varmt idag så nu drar jag ut, ikväll blir det kalas och ut och äta med familjen!
   Puss :*
 

Av Nilsson - 19 maj 2012 23:11

här har vi haft sol nästan hela helgen. Vi har haft lång helg, vi var lediga torsdag och fredga också!
I torsdags var jag och familjen på middag hos mormor och jag och mamma plantera, i fredgas åkte jag, mormor, Simon och Danilel O upp till Långserud och var där nästan hela dagen, vi fick massa gjort där upp och idag har jag varit på mat-mässa i Nysäter och greja ute i Paradiset!
Tog några fina bilder där:



+ massa mer men årkar inte lägga upp alla.. :)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, gulliga Linnea:
    

Puss på er! 

Av Nilsson - 12 maj 2012 23:01

Hej, slänger in ett snabbt inlägg.
Idag var det marten här i Säffle, jag gick en sväng med Linnea. Allt jag hittatde mar godis!
Sen efter det så åkte jag till Daniel och lekte med
Thilde,Nova och Theo.
En jätte rolig dag med gud så trött jag är nu,
så nu ska jag mysa med pappa i soffan framför en Bond.

Ha det bra sötnosar!   

Av Nilsson - 11 maj 2012 19:58

Hej, jag pallar inte att skriva om allt jag gjort så jag lägger upp bilder om det istället  


 
Kollat på valborsbrasan.
 Jag har majat. Doppat fötterna för första gången i år.

Vare på folkrace här i säffle  Pappa kom 2:a i B-final.
      Varit på Move it.
   
Träffat gulliga kanin-ungar hos Theresia.

Och hon har även en gullig Tova!

Söta Nova uppe i Långserud, lite snuvig men go och glad ändå!   
 Och gulliga Thilde upp i Långserud   


 Några i 7A byggde en pyramid :)
Så där nu har jag laggt upp lite om mina dagar som jag inte bloggat om, men imorgon ska jag gå på marten med LINNEA, sen ska jag upp och leka med Thilde, Nova och Theo. 
Så dagen imorgon kommer att bli jätte rolig. Hoppas att ni får en lika bra dag imorgon.
Ha en bra fredagskväll alla underbara läsare! KRAM :)
   

Av Nilsson - 3 maj 2012 16:19

Hej, förlåt för att jag inte bloggat på länge. Men jag har faktiskt inte varit inne på datorn sen i måndags, för det har ju varit så fint väder. Nu så sitter jag på en frisörsalong och väntar, för Simon klipper sig! Sen någon dag när jag är inne på datorn så ska jag lägga upp massa bilder sen jag, mamma, pappa och Simon var ute och majade. Tog jätte många bilder och så kan jag lägga upp en bild på en jätte söt tröja jag köpte idag på Lindex. Super snygg! :)Sen när jag kommer hem ska jag plugga engelska och spanska. Ha en jätte bra dag alla underbara läsare! :)

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards