Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under maj 2011

Av Nilsson - 24 maj 2011 18:38

  Blev lite suddigt!

Av Nilsson - 8 maj 2011 10:16

Ska jag sluta att blogga??
Ja det tycker jag!!     0 %
SLUTA NU!! den suger     28.6 %
Nej blogga mer.     9.5 %
Nej sluta INTE den är jätte bra!     61.9 %
 

Ska jag sluta blogg?? Eller vad??


  

Av Nilsson - 7 maj 2011 21:02

Tjenixen allihopa !!!

Idag så har jag vare med Linne hela dagen och först så var vi och kolla på hennes syrra när hon spel. Tror det blev 1 - 1....

Sen så cykla vi upp till mormor och lämna något och sen så har vi typ bara sola hela dagen!! Gött de med hiihiihii <33

Och imorse så tästa jag all pappas folkrace-utrustning:

  

Vet jag ser sjuk ut men den bjuder jag på....!!

Och en söt bild på Linne:

 Min tjej de!! <333

Och imöra så ska jag dra mig ut till folkrace-banan och kolla, kanske så skulle Linne med. Så det blir nog en grym dag!! :)

Kyss

          

Av Nilsson - 6 maj 2011 18:35

Tjenixen allihopa <33

Imöra blire folkrace skulle jag tro! Vet inte säkert för dom typ kör bara en å en i möra för det är på söndag det blir tävling.
Måste ju såklart åka dit och heja på min pappa <3

Äre några fler som ska dit eller?? Börjar två imöra tror jag... :D

<333

Bror min:

<333

Så nu fattas det bara att jag kör också, längtar som fan te 1 januari 2013  <33333 (YY)

Det ska bli asa kul, så då får ni komma å heja!! hahaha ;)

_________________________________________

Men idag blire pizza från Dilands och mys med familjen.
Är ju talang idag ju! Kortt inlägg idag men..... Har ju bloggat i alla fall. 

Kyss
             

Av Nilsson - 4 maj 2011 19:14

 

Av Nilsson - 4 maj 2011 18:07

Tjena Tjena !!
Idag så va jag med DenBästaLinne för ho skulle bare låne toa men så blev hon kvar x)
Hade asa kul, vi baka negerbollssmet men den blev bajsbrun med skita mkt socker... Mena asa go endå !!!

Sen så örja det spöka i mitt hus, hahaha ;P

 O så kom den någon i plina och jag såg bara en blå jacka i fönstre så jag trodde typ det va en mördare eller nö, sp jag bara

aaaaAhhhhaaa.......!!! haha
Och så stog det två stora kassar med kläder som Emilia hade ränsa ur, tack så mkt Emilia <333

_______________________________________

  ;)

Köss
            


Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards