Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under juli 2012

Av Nilsson - 27 juli 2012 20:55

Hej, smultron på strå får göra min kväll. Medans alla andra är på torg festen så sitter jag hemma bara för att jag ska upp klockan 3 i natt och följa med med pappa på folkrace. Men det är det jag vill göra så då får det bli det! Kanske om jag orkar så går jag ut imorgon, om jag har vädret och orken på min sida..
Men nu känner jag att myggerna äter upp mig så nu blir det lite tv mys!
Puss och hej leverpastej :)

Sista bilden bjuder jag på..

Av Nilsson - 25 juli 2012 22:10

Hej, imorse så cykla jag & Simon till stan och tog en glass på Holgers.
Sen så har hela efter middagen spenderats på stranden & stekigt, var i till magen flera gånger & till slut så kom jag i. Men det var is kalt, så jag hoppas att det blir fler sådana hära dagar så man kan va på stranden & så att vattnet kan bli varmare. Men det ska ju bli regn på lördag som det ser ut nu..
Jag som ska va ute hela lördagen och titta på folkrace, alla lycka till pappa som ska köra!   
I alla fall, nu på kvällen tog jag och familjen en kubb runda och det var tjejerna mot killarna. Det sluta 1-1 så det blev en bra match!   
     

Puss på er sötisar   

Av Nilsson - 23 juli 2012 22:24

Hej, idag kom Isabelle hit som jag skrev i förra inlägget. Hon kom väll runt halv fyra och sen gick vi till stan och kolla lite och tog en fika på Holgers. Sen så va vi i lekparken och prata massor. Det har varit en jätte rolig eftermiddag. Så nu tar jag faktiskt en tidig kväll, blev rätt så sent i går för jag och mamma satt uppe och kolla film och hade mys.
Men jag har tyvärr inte någon bild att lägga upp..
Hoppas att alla har haft en bra dag och att ni gjort något roligt!
Puss! :**

Av Nilsson - 23 juli 2012 15:35

Isabelle kommer snart!   

Av Nilsson - 22 juli 2012 18:18

Hej idag har jag varit på bakluckeloppis, en annan loppis och en öppen trädgård. Det har varit en super mysig dag med mamma och mormor, allt jag har hittat var en jätte söt godis skål för endast 30:-. Så nu ska vi åka och hämta pizza sen ska jag nog ta ut Atlas och träna lite hoppning.
Ha en undebar kväll :** 

Av Nilsson - 20 juli 2012 11:23

För ca. 1 timme sen så satt jag ute och åt frukost i strålande sol och några vita moln. Och så går jag in i duschen och när jag kommer ut så bara vräker regnet ner... Jag som skulle cykla till mormor. :( Åhh nu åska det också!!

Av Nilsson - 19 juli 2012 19:13

Åhh, kan titta på bilderna från turkiet om och om igen, tröttnar aldrig och alla minnen kommer tillbaka! Vill bara göra om den veckan. Saknar alla där nere, värmen, havet, rutschkanorna, glassen, stranden, maten, hotellet, poolen och så mycket mer!
1 vecka gick fööör fort, så tagga nästa sommar hoppas jag.
  

Av Nilsson - 19 juli 2012 12:11

Tjaba! Städar rummet för jag är så duktig. Tyckte att det kanske behövdes också.. Så nu är musiken i bott och jag städar så det står härliga till, hehe. ? Ha en bra dag allihopa! Puss sötnosar!

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards