Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under september 2011

Av Nilsson - 26 september 2011 15:28

Hejhej allihopa :D
Nu så är jag hos Karro och jag tror vi kollar på fotboll...
Så medans ho gör det så bloggar jag från hennes dator!

Idag hade vi bara fyra ämnen, idrott, matte, kemi och SET.
Så vi sluta vid två idag :) 
Har SO-prov på fredag men jag har varit sjuk så vi får se om jag ska göra det på fredag eller inte... Och så skulle jag igentligen go copertästet idag men hostar fortfarande så mamma & pappa tyckte inte att jag skulle görat.
Och om ni vill veta så är det så här..... Jag ska få en Iphone 4!!! :D
Men nu ska vi nog hitta på något tror jag.. !!

Puss hej / Nilsson <33

Av Nilsson - 25 september 2011 10:23

Hej igen ! :)
Ni vet den kameran som jag skrev om att jag kanske skulle få...
 

Den "gruppen" är jag i nu, men den var inte som jag hade tängt mig...
För jag var inne och kolla på den på Mannes-foto.
Så den blir det INTE !
Nej nu ska jag sälja för 500:- till så får ja min Iphone 4....!! :D
 

Av Nilsson - 25 september 2011 10:10

Heeeeej allihopa !!
Jag är jätte, jätte, jätte glad för att: Om jag säljer för 500:- till så får jag min Iphone 4 !!!!!!! JIPPY    
Så.... är det någon som vill köpa jultidningar??    

JULTIDNINGAR  Någon som vill köpa ??   


Puss hej / Nilssons <33  

...

Av Nilsson - 17 september 2011 19:16

Hejsan fick sådan lust att blogga igen! Men vet inte vad jag ska skriva om !? ;)
Hostar fortfarande, spyr ju nästan.. :(

Vill ha mer frågor och kommentarer!
 


Puss hej / Nilsson <3 

Av Nilsson - 14 september 2011 10:35

En sådan här kamre kommer kanske jag få!! 
JIPPY!!! :D



Puss hej / Nilsson <3  
 

:)

Av Nilsson - 14 september 2011 08:53

Heej allihopa ! 
Idag ska jag knarka halstabletter och dricka slemlösande... blääää... -.- 
Så jag kanske kan gå till skolan imorgon.. :D
Missar slöjden idag.. :(

Någon som vill köpa jultidningar?? :)


 Puss hej / Nilsson <3

:(

Av Nilsson - 13 september 2011 09:59

Hej nu sitter jag framför den här rutan igen och vet inte vad jag ska skriva.. Kommentera och skicka frågor så bloggen kommer igång igen. Vore kul med lite frågor, fråga vad ni vill så ska jag försöka svara. 
Väljer själv vilka jag ska svara på. :D
Sjuk idag också... hosta jätte mkt,så jag får ont i lungerna...!! :(
Vill inte vara hemma mer, missar ju jätte mkt i skolan!

 Någon som vill köpa jultidningar?
 
 :D

Puss hej / Nilsson <3 

Av Nilsson - 12 september 2011 08:03

Heeeej fortfarande sjuk som ni förstod i rubriken...
Men har sjukt tråkigt nu iallafall så blir nog och spela Sims 3 eller Sims 2, något som fördröjer tiden iallafall ! ;) 
    

Puss hej / Nilsson <3 

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards