Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nilsson - 28 oktober 2011 21:27

Hejhej alla söta! Har haft lite fredags mys med familjen och käka kyckling och potatissallad, Mumsss! (yy
Och så va jag med mamma till Åmål förut jag skulle ge några sina jultidningar och så "hoppa" vi in på Jysk också! Vad har ni gjort denna reginga fredag? Och det var ju sista dagen i skolan idag också för nu hr vi ju en veckas looov!

Satt och redigerade två bilder förut, vilken blev finst?
 eller (Isabelle är fotograf :))

Puss o hej/ Nilsson <33

Av Nilsson - 24 oktober 2011 15:55

Är med Linnea! 

   

Av Nilsson - 22 oktober 2011 13:04

Åker till mormor nu och tar en fika! :D
Och jag tycker ni är dåliga på att kommentera och ställa frågor, vill ha mer kommentarer! :)  


Puss o hej / Nilsson <33

.

Av Nilsson - 22 oktober 2011 12:13

Hejj alla ! ;)
Har precis duscha ! Tänkte gå ut och göra något men det är ju så trist väder ute.. -.-
Finns väll inte så mkt mera att skriva. Kanske slänger in ett inlägg i kväll !

Puss o hej / Nilsson <33

Av Nilsson - 11 oktober 2011 18:46

Hejj allihopa ! 

Sitter här med Karro och pratar med Linne i telefonen ! ;) 
Linnea är sjuk... :( <3
En liten gullig bild på oss :
   

Puss o hej / Nilsson och Gustafsson <33     

Av Nilsson - 8 oktober 2011 14:35

Hejhej här händer det inte så mkt, väntar på att klockan ska bli fem ! :D
Har duscha och gjort mig iordning, i tid för en gång skull...!
Sen så bär det av mot Karin och ha lite filmkväll med folk!! :D
 Det här blir det och ha på sig, och så har jag ett vitt linne under :)      (diggar mitt gossedjur ibakgrunden
Finns väll inte så mkt mer att skirve..
jo att jag har en ny header, hoppas ni gillar den ! 

 Puss o hej / Nilsson <33

Av Nilsson - 2 oktober 2011 18:13

Hejhej sitter här med bror min och typ gör inget, har tage någgra roliga kort kan ladda upp några. Idag så har det inte hänt så mkt, cykla upp till mormor förut och sen kom ho hit så vi fika lite ! :)
Idag så åt jag taco med familjen, mumsss ! <3 

Skit snygga kort på oss, vi veeet ! ;)
        

Puss o hej / Nilsson x2 <333    

Av Nilsson - 2 oktober 2011 12:20

Heeeeeeeeej !
Funderar på och färga mig ljusare? Asså inte blond men inte vill jag vara jätte mörk häller, slingor kanske?
Skulle jag passa i ljusare hår? Eller ska jag vara mörkhårig?
Kommentera vad ni tycker !! :D

Puss o hej / Nilsson <333 

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards