Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under juni 2012

Av Nilsson - 26 juni 2012 15:01

Hej, skrev ju i förra inlägget att jag inte skulle blogga så mycket en vecka och det var för att jag var i Turkiet då. Men nu har jag kommit hem till kalla Sverige igen.. Det har varit en underbar rolig vecka med mycket bad och sol + att jag har lärt känna två nya kompisar och vi har åkt jätte mycket vatten rutchkanor, käkat god mat och bara slappat. Åhh vad jag vill tillbaka till värmen!   
Men här kommer i alla fall lite bilder från turkiet, bilderna är tagna med emmas systemkamera.   
 Barnpoolen       Under alla rutchkanor i regnet       
Jag och Elin gjorde fiskspa
Och de som är vän med mig eller Emma på facebook har nog redan sett det flesta bilderna och där finns det ju fler bilder att titta på också! 
Puss så länge   

Av Nilsson - 13 juni 2012 18:28

Hallå, är det någons som har en fin åretrunt bur till två kaniner eller vet någon som har???? 
I så fall: sms eller kommentera!! Så är ni söta som smultron, eller nått. ;) 
   
Glad tjej som har laddat ner photoboot :D
Men kommer vara lite dålig på att blogga under nästa vecka men ska försöka blogga skapligt mycket under sommaren..  
För på fredag går vi ur 7:an, ska bli så skönt med sommarlov.
Sola, bad, ute och grilla!  

Av Nilsson - 5 juni 2012 19:07

Skrev ett jätte långt inlägg om dagen och så skulle jag lägga upp den och så slutar internet att funka!
Pallar inte att skriva om allt, så jag skriver väldigt kort.
* Åt glass vid tvn när jag kom hem.                                                               

 * Fick för mig att locka håret så då gjorde jag det.                                            
* Åkte med mamma och hämta smörgåstårt, så det blir det till mat. Mums.         
* Skrev också att vi hade haft friluvs dag för ett tag sen och la upp en bild som inte går nu...  





 Och jag la även upp den här videon när Karro & Linnea cyklade:
 :D
 
Och jag har sjukt tråkigt och det blev änu tråkigare när jag fick skriva om allt..


Det är nationaldag imorgon!
*lediga*
*kul*
*haha*
*höhö*
*hehe*
 *


Hääääääjjjjjjddddåååååå 


                                                                                   

Av Nilsson - 4 juni 2012 20:31


Pappa :)

Ulf :)    

På väg upp..

Pappa 2:a i A-final :)

Vår stuga till höger ;)       

Av Nilsson - 4 juni 2012 13:57

Halloo, sluta tio över tolv idag och börjar tio över nio imorgon. Lyx.
För er som inte vet vad jag gjorde i helgen så var jag på folkrace med pappi i Charlottenberg.    Underbar helg och gud så kul det har varit. Vi åkte klockan ett här i från Säffle på fredagen och så kom vi hem klockan nio på söndagen.
 Pappa kom två i A-final och han fick behålla bilen, han vann tre hit, kom 2:a i ett hit och trea i ett annat hit. *stolt* 
På lördagen åt vi pizza på en pizzeria och vi fick även sällskap av Ulf och Bitte, 

och Ulf och Bitte fick tillbaka sin gamla bil så de var jätte glada!
Hoppas jag får träffa de igen!    
På vägen upp till Charlottenberg fick vi se en älg och på vägen hem fick vi också se en älg..
Tänkte att jag skulle lägga upp massa bilder från helgen men hittar inte sladden, så bilder kommer när jag hittat den. 

// Nilsson :* 

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards