Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under februari 2011

Av Nilsson - 28 februari 2011 19:45

Hejhej förlåt att jag inte har bloggat något idag men internet har inte funkat!!  
Så jag var tvungen att städa mitt rum!  

Som jag har längtat... Nu är det sportlov!!
Och i morgon bär det av mot Karlstad!!
För att shoppa "lite" haha.
Och nu så kollar jag på Halv åtta hos mig.
Och dom är i Karlstad!
Sen klockan 20:00 så börjar: Familjen-Anrolunda,, Och 21:00 är det Spårlöst. 
 
Hejdå   

Av Nilsson - 27 februari 2011 19:48

Förlåt att jag inte har bloggat men igår så slappa jag bara och spela kort med familjen!   Och idag så har jag vare på 91-års kalas.De ni!!  Där fick vi en jätte god smörgåstårta,plus en päron tårta till efter rätt. När klockan var ca. 18:00 så åkte vi där i från. För min morbror skulle till bussen 18:45 men den kom inte för en klockan var 19:00... Och sen så åkte vi hem.
På tisdag igen så ska jag till Karlstad igen, för då ska jag,mamma och Simon shoppa  
Och då har jag tänk mig att köpa de här byxerna,, vet inte om dom är lika snygga i värkligheten?!Men på bilden är dom snygga!
  
Och sen kanske jag ska köpa den är koftan:
 hoppas den också är lika snygg som på bilden?!
Men nu ska jag se SOLSIDAN!!
Hejdå    

Av Nilsson - 26 februari 2011 11:27

Hejhej,, förlåt att jag inte har bloggat på några dagar.
Har inte haft tid  För vi hade Asien-prov i Fredags.
Och kemi/fysik prov i torsdags. 
Men igår i alla fall så var jag i Åmåls-badhus med Linne och Karro  
Och då tog jag lite bilder:
  
Mina tjejjor!!  

Och våra skit snygga band (armar):
  
_________________________________________________________
Och i torsdag så tog jag följe med Madde och Linne.
Linne behövde gå på "toa" och då behövde Madde det också!!
Och då tog jag också bilder!! :
   
-Visst är hon snygg!
- Så söt!! 
Mina tjejjor!!
  
Hejdå, Puss & Kjjam  

Av Nilsson - 22 februari 2011 17:17

Hej hej!! Idag har jag inte gjort så mkt bara slappat och gjort läxa. Kemi/Fysik och Asien! Asien är skit lätt men kemin/fysiken är så trökig!
  
Just det.. jag åt ju semla haha   
Madde  Semla = SANT  hihi 
Och idag i skolan så jobba jag med Karro på historian.
Och det var en gubbe där som hade dött av förkylning haha!! Jag och Karro fick skrattanfall    
Och så hade vi elevensval idag. Och det betyder fågelholk min och Felicias kommer bli snyggast!!
För idag så målade vi den och den blev as snygg   
Hem tog jag följe med Linne. Hon följde med mig hem för hon blev "så" toa-nödig helt plötsligt!! Och då blev hon typ jätte kär i min klocka som jag hade som mamma köpte i Thailand. Så hon bara :
- När jag åker till Thailand så ska jag också köpa dom här klockerna!
Och jag bara:
- Och när ska du till Thailand då...?
Och hon bara:
- ..........      
 hahahaha   
Jaa ikväll är det Sommar i Sverige!!
         

Puss puss     

Av Nilsson - 20 februari 2011 19:10

Hej igen!! Nu presic åkte Kim och Nettan hem. Dom kom vid tre tiden ca.   Och då var inte min bror hemma för han var hos en kompis,,  och då smög vi på honnom. Det var skit roligt för sen skrämde Simon mig!!   Och sen åt vi glass mums..
Sen ska jag se solsidan !!
   Ove är fan bäst haha   Och bebisen heter Wilma   
kram,, hejdå   

Av Nilsson - 20 februari 2011 09:37

God morgon eller vad man säger...?  Idag var jag tvungen att gå upp klockan 09:00    Men jag låg kvar i sängen typ 10 minuter  Inte så långt men det räckte för mig!!
Idag ska jag nog inte göra så mkt,, kanske ringer en kompis eller nö. Som ni såg i förra inlägget så har jag ju lösnaglar nu. Känns lite konstigt fortfarande,, men jag vänjer mej väl?!
Nu tror jag att jag ska duscha! Duktig som jag är!!  

hejdå   
  

Av Nilsson - 19 februari 2011 19:02

Hej igen!! Nu är naglarna på Känns konstigt med långa naglar nu. Men jag vänjer mig väl?! Här är en bild:
Lite suddig men
....Idag blir det nog att kolla på melodifestivalen med familjen   
Vilka är med denna gången tro...?   
Blev ett litet inlägg denna gången...!
Kram  

Av Nilsson - 19 februari 2011 12:16

Hej på er! Idag är det lördag (gött det)   
Det var någon som ville se bilder på min skor så jag tänkte visa er dom   :
  
Och på dom enskilt:
  
  
  
Men nu ska mamma hjälpa mig och sätta på lösnaglar  
kommer bilder på det...!! 
Hejdå    

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards