Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg under januari 2011

Av Nilsson - 28 januari 2011 22:22

Hejj! Idag har jag åkt skidskor med min klass     Och idag så var jag med Linne till badhuset...  [efter skolan]
Och då träffa vi Björn!! Vår gammla lärare!!! Och han hälsade till alla i min klass!   
Nu på kvällen har jag tittat på Let´s Dance och parlamentet    
..... Ååååå vad jag längtar till sommaren!!!     
    

Av Nilsson - 25 januari 2011 18:33

Hejj!! Idag har jag varit i skolan.Och vi hade elevesval idag!! Och där gör vi någon könstig fågelholk. Men jag är "tillsammans" med fiffi. Så vi gör en fågelholk tillsammans!!   
Den kommer vinna!! För den är så j***a snygg.. Måste fotta den när den är klar   
Men fiffi var sjuk idag så jag var själv           Men som tur var så hjälpte Johanna mig att såga      { jag vet att inte gubben sågar men det var en arbetande gubbe i allafall } 
Men i morgon så ska jag till badhuset med Johanna & Karro! Det ska bli jätte roligt.   
Och på fredag ska jag till ett annat badhus med Linne   
Jaja nu får jag nog ta och göra lite engelska!!
Föresten... När jag gick in på H&M´s hemsida så hitta jag ett par jätte snygga byxer..!! Men vet inte om dom är lika snygga i värkligheten??
Här är det en bild på dom:.........
Jag kan inte ladda upp bilden på dom!! SKIT!!
okej jag försöker i nästa  inlägg!
Här kommer en annan bild   :
  
Kram   

Av Nilsson - 24 januari 2011 16:08

Hejj! Idag var det måndag så det betyder SKOLA!!    
Men vi körde innebandy på idrotten idag.Och det gula laget vann alltså mitt lag   
 och idag fick vi en engelska läxa   

Okej nu vill Fiffi att jag ska skriva om henne så..
Vad gör man inte för sina kompisar haha   
Okej det här är fiffi:
 hihi 
Och nu gör jag inte så mkt jag chattar med Madde och Fiffi :D
DET FINNS SKRIDSKOR TILL DIG FIFFI!!!   
Kram   

Av Nilsson - 21 januari 2011 15:03

Hej!! Förlåt om inte jag har skrivit något. Men jag har inte haft tid.  För igår va jag med Linne och så hade vi 20 ord i engelskan. Och matte... Men nu har jag i allafall gjort ett inlägg   
Jaja nu ska jag titta på tv Hejdå   
Kram   

Av Nilsson - 19 januari 2011 19:30

Hej Linnea!! Eller.. bloggen! I det här inlägget ska det handla om.......LINNEA   
För hon klagar om att hon inte får vara med i mina inlägg. Men nu du Linnea ...!        
Och här har vi en bild på Linnea:
      
.... Och idag har jag varit med Karro! Min elaking!   
Hon får oxå vara med i inlägget hihi   
Nu håller min bror på att bygga lego. Jag tror det heter kvarteret & så har han redan byggt ett timmer-hus   
Så himmla coolt!! Hahahaha
Okej men idag ska jag nog titta på 112 på liv & död. Om det inte har slutat... Annars blir det Sveriges mäster-kock!
Och idag är det ju Fuskbyggarna ju!!   
Kram   

Av Nilsson - 17 januari 2011 16:00

Hejsan  idag  har  jag  varit  i  skolan!  Och  vi  körde  bandy. 
Vi  dom  RÖDA  körde  mot  dom  GRÖNA ,,, Och  vi  vann!!!!  
Med  4-2.....! Så  vi  fick  revansch!   
Och  när  tjerna  inte  spelade  så  spelade  ju  killar.. Men  då  fick  vi  sitta  på en egen  läcktare  och  då  satt  jag och  petade  på Karro &  Julia M . Karro  fick  damp  på  mig !!  
Men  jag  älskar  min  elaking  endå { det ska stå med E }  
Nu  ska  jag  äta  en  semla  som  mamma  har  tagit  med  hem.   
   KRAM   

Av Nilsson - 16 januari 2011 16:39

Hejj! Nu har mamma & pappa åkt och hämta den där soffan. Så dom kommer väl snart hem.   
Medans så är min morbror är. För han åkte inte hem idag!   
Jag vet inte vad det är för bild men det blev en bild i alla fall!
haha   
  

Av Nilsson - 16 januari 2011 12:13

Hejsan har precis ätit lite frukost! 
Har så j***a ont i magen Meen hoppas det snart går över.
Idag kanse mamma & pappa ska åka och hämta en ny soffa till min bror. För dom håller
 på och gör om på hans rum,, för han ska flytta ner.  
Min morbro kanske ska åka hem idag.. 
Oj jag måste värkligen lägga in bilder...! Jaja det kommer i nästa inlägg!
Kram   

P.S jag gör säkert ett inlägg i kväll..! D.S

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards