Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Nilsson - 13 januari 2011 20:13

Idag har jag inte skrivit något för hela mitt interent pajjade och då kunde jag inte gå in på bloggen  
Men nu har jag precis kommit ur duschen! SKÖNT   
idag var det skola för hela slanten,,hihi
i slutet hade vi slöjd och jag fick ha TRÄ!!   
Vi har börjat på en pall idag jag och Elin eller... det var killarna som såga åt oss   För jag och Elin hade en liten tävling med Karro och Linne! Vem som kom först och det gjorde dom   
Men vi kommer igen nästa vecka eller hur Elin?
hahahaha   

Men idag var det ju inge roligt på tvn ju,, bara hanbolls VM! och det gillar inte jag så mycket men....! I morgon ska vi till bibloteket och lämna böcker och låna böcker   
Och vi ska BYTA platser gippy!!!!    
Ja ja nu ska jag sluta skiva hehe ;P
Kram    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards