Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Nilsson - 11 november 2011 17:07

Hej igår fyllde min älskade pappa år, STORT GRATTIS till han!  
Hade lite kalas för pappa igår och åt en god daimtårta! :D
Men jag har haft oturen både idag och igår att jag har haft ont i magen! :(
Så var inte i skolan igår, men så gick jag till skolan idag men fick sen och hem igen för att jag var tvungen att ta en alevodon (stavning) och stanna sen hemma. 
Men vid ett tiden så kom pappa iväg, han ska och köra folkrace imorgon.
Så han åkte idag istället för det blir så långt att åka annars, tror han skulle till Körn. Så jag önskar han all lycka till i morgon, och hoppas det går bra för han!
Älskar dig pappa!    
och
Älskar dig mamma!    

Sen så kommer Håkan, han kommer vid nio tiden tror jag.
Så då får vi åka ut och hämta han, ska bli riktigt kul att han kommer för det var ett tag sen han var här och så ska han sova hos oss denna gången!  


Hade bäst i helgen!
Pussss <3333    

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards