Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Nilsson - 25 februari 2012 18:56

Tjaba, tjena, hallå! Idag är det Lördag och jag har varit i Långserud med min gulliga mormor och täffat söta Henning! 
Vi fika och grejsa lite, har inte varit där sen i höstas. Men till sommaren så blir det nog och va där till mästa dels, har ju både Hanna, Alice och Hennning där och så kan jag ju ta med någon! 
Idag så mår jag bättre än vad jag gjorde igår, men är ju fortfarande förkyld men det börjar släppa i halsen nu ialla fall, gött dä..  

Känns som det kommer bli ett bra lov!
Söndag: Visning hos mormor
Måndag: Hitta på något med familjen
Tisdag: ......
Onsdag: Karlstad på kalas
Torsdag: Karlstad med Linne, Isabelle och Karro
Fredag: Karin och Alice
Lördag: Karin och alice
Söndag: Slappa    
Så ser mitt lov ut som jag vet nu..

Nu snart blir det mys med familjen och kolla på Gladiatorerna. Ska ni kolla å Melodifestivalen?  :)
Ha en bra lördags kväll allihopa, pussii   
      

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards