Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Nilsson - 10 februari 2011 18:26

Hejsan idag har jag vait i skolan för nu är jag frisk   Och idag så hade vi bild fast vi skulle inte ha det men vi hade det endå för vi gjorde alla-hjärtans-dag kort. Och dom blev skit snygga och så gjorde jag "välkommen hem" kort till mamma och mormor!!   Jag vill att mamma ska komma hem precis nu!! Jag saknar henne ju!!  
.....Och så hade vi slöjd idag så Matts slipa min så kallade "pall" ser förj*vlig ut en så länge!! hehe   
Och så hade dom andra Asien prov i fredas förra veckan men då var jag sjuk så jag kunde inte göra det då. Och då ska jag får göra det i möra istället... Kan typ inget men får träna mkt nu i kväll...! Och så har vi engelska tills i möra! trök trök...
Men jag hade ingen bild som passa till detta så jag tog en bild på Emma hon passar in överallt ....:
 
ÄLSKAR DIG EMMA!! bara så du vet det!!    
Nu ska jag chatta lite och sen MÅSTE jag göra Asien ... TRÖKIGT SOM F*N!!
[älskar dig emma <3]
Hejdå

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards