Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Nilsson - 13 februari 2011 18:35

HejHej  Vet inte vad jag har för rubrik då men... hehe   
Idag har jag vare i Grums och hälsat på min syrra och Kim 
Och jag,Simon och Kim skulle åka pulka i en backe som vi inte viste vart den låg... Så vi gick och gick och gick och gick lite till så kom vi fram till en backe som var höga och lång!! Så då sa vi: Den här åker vi i !!.....
Men den gick skit trökt så vi bara....  eller ja.. Kim sa: Nej jag går bort och kollar om det finns någon backe där bortta.... 
efter ett tag : Kom här finns det en brant backe...!! Men de var bara massa träd i vägen så där gick det inte att åka så vi gick och gick lite till så kom vi fram till en annan bana!! Men då ville inte Simon åka pulka mer så han bara satt still. Och sen blev mina och Simons fötter is-kalla så då började vi alla tre gå hem. Och när vi kom hem så sluta det med att alla frös om fötterna.   
Och sen körde vi charader      Och sen var det dags att åka hem när klockan var typ 18:00 .
Sen när vi åkte hem så stanna vi och köpte choklad och korv och dricka   
I morgon är det skola    Och det betyder idrott!!
Oj idag är det ju Solsidan!! Det måste jag ju se!!
Hejdå kjjam   

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards