Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Nilsson - 5 mars 2011 22:28

Hejsan idag har jag vare med Karro
och vi tog lite bilder och
gjorde en film,, haha den blev skit bra!
Och så hjälpte hon mig att instalera
något pogram i min mobil
och gjorde något roligt lösenord,
men det blev gänska ut trökat!
Sen så skulle jag visa Karro hur man skulle
sitta i min pall på riktigt
och först så trodde hon på mig men när
hon väl satt i den så kom hon på
att man inte skulle sitta så...
Så här är nåra jätte gulliga bilder när
Karro tästar min pall:
   
  
Aj då...
  
Och när hon väl kom ur den då sätte
hon den på huvudet:
  
Och här är lite andra bilder:
   
    
Sov gött, puss         

Av Nilsson - 5 mars 2011 09:11

 Hejsan! Jag vet inte vad det blev för rubrik då men... hihi   
Har precis klätt på mig och plattat håret,, duktigt va?!
Här är vad jag har på mig idag:
  
Det fick bli mjukis-byxer idag, det är ju endå Lördag!
Tröjan är ny, köpte den i Karlstad i Tisdags på Kaphal kosta bara
99 kroner, super billigt ju!

Sen så ska jag ringa Linne fråga om hon har lust att va idag  
haha förra gången elda vi upp papper!

Är det någon som vet vem som åkte ut ur Let´s Danse igår??
Kommentera gärna  

Hejdå,, puss puss <3 

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards