Nilssonsblogg  ☆

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Nilsson - 4 mars 2011 18:42

Snälla hjälp mig!! Jag vet inte vad jag ska blogga om?? Skriv en fråga,kommenter eller skriv i gästboken. Va sociala!! SNÄLLA!!??
VAD SKA JAG BLOGGA OM!!???
  

Av Nilsson - 4 mars 2011 17:42

                                     Hej hopp!!   
Idag har jag inte gjort mkt alls. Jag gick upp klockan halv tio och kolla lite tv. Och typ när klockan var halv tolv så käka jag lite "frukost" och sen så duscha jag duktig som jag är!  Sen så ringde mamma ock fråga om vi ville komma ner och ta en fika på Holgers!?   Och svaret blev :
Ett självklart JA! 
Så jag och Simon tog en promenad ner till stan.Gött med lite frisk luft     Och då passade vi på att handla matsaker och hårfärg till mig och mamma.   

Och ikväll ska jag titta på Let´s Dance med familjen, och Parlamentet,, haha    
     
Ååå vad gött det lucktar... MAT!! Idag blir det potais-gratäng med kassler och till det blir det vitlöks-bröd. MUMS!
 

Kram från mig  

Presentation


Jag är en glad tjej på 14 höstrar. Jag gillar att shoppa och jag är ganska duktigt på att slösa pengar. Jag gillar även bilar och när det går fort, för 2013 ska jag köra folkrace!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Instagram.

Bilder.

 

 

 

   

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards